Nieuws

Waar kan je met je vragen terecht?

22-05-2018

Soms twijfel je waar jij je vraag kunt stellen.

Bijvoorbeeld:

Ik heb een reparatieverzoek

Ik kan niet aanwezig zijn op de geplande bezichtiging

Wat is de plattegrond van het huis?

Ik wil informatie over een bepaald nieuwbouwproject

 

Aan wie stel je deze vragen? 

Alle bovenstaande vragen zijn vragen waar de verhurende corporatie jou bij kan helpen. Woning in Zicht is de organisatie waar de zes corporaties in Midden-Brabant hun woningen adverteren. Vragen over een specifieke woning stel je bij de corporatie die de woning heeft geadverteerd. Ben je al huurder en heb je bijvoorbeeld een reparatieverzoek, dan kun je bij jouw eigen verhuurder terecht. 

Alle contactgegevens van de corporaties vind je hier

Welke vragen stel ik aan Woning in Zicht? 

Vragen die met jouw inschrijving bij Woning in Zicht te maken hebben, die kun je aan ons stellen. Woning in Zicht heeft de veelgestelde vragen voor jou op een rijtje gezet. Heb je een vraag, kijk eens op: https://www.woninginzicht.nl/informatie-en-contact/

 

 

Terug naar overzicht

Via e-mail je vraag stellen

Woning in Zicht is een digitaal loket. Voor vragen omtrent je inschrijving helpen we je graag via e-mail. Vul het contactformulier in als je een vraag hebt. 

Wij streven ernaar op werkdagen binnen 24 uur te reageren. 

 

 

Telefonisch of persoonlijk jouw vraag stellen

Wil je graag iemand (telefonisch) spreken? Dan kun je contact opnemen met een van de deelnemende corporaties: contactgegevens van de corporaties