Vind het antwoord op je vraag

Of kijk naar het overzicht met alle vragen en antwoorden.

Bereik ons zoals jij dat wilt: persoonlijk bij een WiZ-infopunt of snel digitaal

Als woningzoekende of huurder hecht je veel waarde aan persoonlijk contact. Dat snappen we maar al te goed. De bij ons aangesloten woningcorporaties zijn daarom sinds kort ook officiële WiZ-infopunten. Hier stap je binnen voor een persoonlijk gesprek of een vraag rondom Woning in Zicht. Je herkent de infopunten aan het logo op de voordeur. 

Blijf je liever thuis? Geen probleem. Zoals je van Woning in Zicht gewend bent, zijn we ook online bereikbaar. Mail, vul het contactformulier in op onze website of bericht ons op onze socials. Op werkdagen beantwoorden we jouw vraag binnen 24 uur. 

Welke manier je ook kiest, wij staan voor je klaar! 

Je vraag niet kunnen beantwoorden? Neem contact met ons op:
link-target="_self" Vul ons contactformulier in

Woning in Zicht is een digitaal loket. Voor vragen omtrent je inschrijving helpen we je graag via e-mail. Dit kan via ons contactformulier.

Wij streven ernaar op werkdagen binnen 24 uur te reageren. 

Contactformulier
link-target="_self" Liever persoonlijk contact?

Wil je graag iemand persoonlijk spreken? Dan kun je contact opnemen met een van de deelnemende corporaties.

Gaat je vraag over een specifieke woning? Bel dan met verhuurder die de woning te huur aanbiedt.

Deelnemende corporaties
link-target="_self" Volg ons op sociale media

Volg ons op facebook of via instagram

We delen er wekelijks interessante weetjes en tipberichten over beschikbaar aanbod en woningruilaanbod.

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening?

Helaas is het vinden van een huurwoning niet makkelijk. Maar wij willen wel graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit niet zo zijn, dan vinden wij dit erg vervelend. Laat ons weten wat je klacht is, dan zoeken we samen naar een oplossing. Na ontvangst van je klacht nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Waar kan de klacht over gaan?

  • Over een afwijzing van jouw aanvraag extra inschrijfduur.
  • Over jouw inschrijving of uitschrijving.
  • Over de communicatie tussen jou en Woning in Zicht. 
Naar het klachtenformulier