Vind het antwoord op je vraag

Of kijk naar het overzicht met alle vragen en antwoorden.

Bereik ons zoals jij dat wilt: persoonlijk bij een WiZ-infopunt of snel digitaal

Als je op zoek bent naar een woning of al huurt, is persoonlijk contact heel belangrijk. Dat begrijpen wij goed. Daarom zijn de bij ons aangesloten woningcorporaties officiële infopunten van Woning in Zicht. Hier kun je gewoon binnenlopen voor een persoonlijk gesprek of om een vraag te stellen. Je herkent deze infopunten aan het logo op de deur.

Blijf je liever thuis? Dat is natuurlijk ook goed. Wij zijn namelijk ook online bereikbaar. Je kunt ons een e-mail sturen, het contactformulier op onze website invullen of een bericht sturen via social media. Op werkdagen krijg je altijd binnen 24 uur antwoord.

Op welke manier je ook contact zoekt, wij helpen je graag!

Je vraag niet kunnen beantwoorden? Neem contact met ons op:
Vul ons contactformulier in

Woning in Zicht is een digitaal loket. Voor vragen omtrent je inschrijving helpen we je graag via e-mail. Dit kan via ons contactformulier.

Wij streven ernaar op werkdagen binnen 24 uur te reageren. 

Contactformulier
Liever persoonlijk contact?

Wil je graag iemand persoonlijk spreken? Dan kun je contact opnemen met een van de deelnemende corporaties.

Gaat je vraag over een specifieke woning? Bel dan met verhuurder die de woning te huur aanbiedt.

Deelnemende corporaties
Volg ons op sociale media

Volg ons op facebook of via instagram

We delen er wekelijks interessante weetjes en tipberichten over beschikbaar aanbod en woningruilaanbod.

Klacht over Woning in Zicht

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening?

Helaas is het vinden van een huurwoning niet makkelijk. Maar wij willen wel graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit niet zo zijn, dan vinden wij dit erg vervelend. Laat ons weten wat je klacht is, dan zoeken we samen naar een oplossing. Na ontvangst van je klacht nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Waar kan de klacht over gaan?
  • Over een afwijzing van jouw aanvraag extra inschrijfduur.
  • Over jouw inschrijving of uitschrijving.
  • Over de communicatie tussen jou en Woning in Zicht. 
Naar het klachtenformulier

Klacht over Wie sneller wonen wil

Klacht over Wie sneller wonen wil

Kom je niet in aanmerking voor deze advertenties? Of vind je dat je onterecht niet meer mag reageren via Wie sneller wonen wil? Lees dan hier eerst goed de spelregels door. Alleen als Woning in Zicht zich niet aan de spelregels heeft gehouden kun je binnen 5 weken een klacht indienen. 

Vul het formulier compleet in. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht. 

Naar het klachtenformulier van Wie sneller wonen wil