Vind het antwoord op je vraag

Of kijk naar het overzicht met alle vragen en antwoorden.

Bereik ons zoals jij dat wilt: persoonlijk bij een WiZ-infopunt of snel digitaal

Als je op zoek bent naar een woning of al huurt, is persoonlijk contact heel belangrijk. Dat begrijpen wij goed. Daarom zijn de bij ons aangesloten woningcorporaties officiële infopunten van Woning in Zicht. Hier kun je gewoon binnenlopen voor een persoonlijk gesprek of om een vraag te stellen. Je herkent deze infopunten aan het logo op de deur.

Blijf je liever thuis? Dat is natuurlijk ook goed. Wij zijn namelijk ook online bereikbaar. Je kunt ons een e-mail sturen, het contactformulier op onze website invullen of een bericht sturen via social media. Op werkdagen krijg je altijd binnen 24 uur antwoord.

Op welke manier je ook contact zoekt, wij helpen je graag!

Je vraag niet kunnen beantwoorden? Neem contact met ons op:
Vul ons contactformulier in

Woning in Zicht is een digitaal loket. Voor vragen omtrent je inschrijving helpen we je graag via e-mail. Dit kan via ons contactformulier.

Wij streven ernaar op werkdagen binnen 24 uur te reageren. 

Contactformulier
Liever persoonlijk contact?

Wil je graag iemand persoonlijk spreken? Dan kun je contact opnemen met een van de deelnemende corporaties.

Gaat je vraag over een specifieke woning? Bel dan met verhuurder die de woning te huur aanbiedt.

Deelnemende corporaties
Volg ons op sociale media

Volg ons op facebook of via instagram

We delen er wekelijks interessante weetjes en tipberichten over beschikbaar aanbod en woningruilaanbod.

Heb je een klacht?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. We willen graag samen kijken naar een oplossing. Op onze pagina Klachten lees je precies wat je kunt doen en hoe wij je verder helpen. We reageren altijd zo snel mogelijk, zodat je niet lang hoeft te wachten.